2016年2月6日 星期六

高年級實習生 The Intern

The Intern - Experience never gets old. 



台詞摘錄

自我介紹錄影
==========================================
我喜歡有個讓我每天都能去的地方
I love the idea of having a place I can go every day.

我想要那種連接關係, 興奮感
I want the connection, the excitement.

我想迎接挑戰
I want to be challenged,

甚至我想得到被需要的感覺
And I guess I might event want to be needed.

....(略)
而且, 我希望你們明白我一直是個忠於公司的人
Also, I want you to know I've been a company man all my life.

我很忠誠, 值得信賴, 並且能在危急時挺身而出
I'm royal, I'm trustworthy, and I'm good in a crisis.

.....(略)
身為住在布魯克林的人, 我還不夠嬉皮
I may not be hip enough to live in Brooklyn.

所以這也能幫我變得嬉皮起來
So this could help with that, too.

我曾經讀過, 音樂家是不會退休的
I read once, musicians don't retire.

他們只是在沒有音樂靈感的時候停下來
They stop when there's no more music in them.

不過, 我還有著靈感, 這點我非常肯定
Well, I still have music in me, absolutely positive about that.







10秒鐘自我介紹
==========================================
Ben

我十秒鐘說完我的概況
I can do me in 10 seconds.

鰥夫, 1個兒子, 2個孫子
Widower, one son, two grandkids.

做了一輩子通訊簿, 現在已經沒有必要了
Spent my life manufacturing phonebooks, Which no longer serve a purpose.

目前在一個公司實習, 盡情享樂
I'm currently working as an intern, Having a ball.

最棒的是, 我對我工作上遇到的女孩一見鍾情
And the best news is, I have a crush on a girl I met at work.



Nina

離婚
Divorced.

三個美貌絕倫的女兒
Three beautiful daughters.

一個外孫, 馬上就要出生了
Onw grandchild, a boy, on the way.

幾年前生了一場大病
I was sick a few years back.

現在已經完全康復了
I'm not anymore.

我是一名電子商務內部按摩師
I'm an in-House e-Commerce masseuse.

熱愛我的工作
Love my job.

而且終於遇到了一個我願意與之攜手的男人
And I finally met a man I actually want to hang out with.





沒有留言:

張貼留言